LESROOSTER

Lesrooster


Reserveer hier een groepsles. Jouw gebruikersnaam is je lidnummer (te vinden op je bankafschrift) of het emailadres dat bij ons is geregistreerd. Het wachtwoord is je geboortedatum. 

Bekijk hier het rooster vanaf 1 januari 2017


Aquafit            
Tijdens deze les, in ons verwarmde zwembad, ligt de nadruk op spierversterkende oefeningen. De weerstand van het water zorgt 
voor een maximale belasting van de spieren met een minimale belasting voor de gewrichten.     
             
ClubPower            
Krachttraining in groepsverband. Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van barbels en verschillende gewichten.  
Een krachtige en uitdagende les met de nadruk op Power.        
             
Core-training            
Een goede houding staat in deze les centraal. De oefeningen zijn gericht op buik, bekken en rug.     
             
(Easy) Hatha Yoga          
Een yoga les waarin rust, ontspanning en eenvoud centraal staan. De verschillende yoga houdingen zorgen voor balans
in lichaam en geest.           
             
Fit Force            
Een sport-geïnspireerde training voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze sport interval training is een 
combinatie van atletische high intensity bewegingen met kracht- en stabilisatie oefeningen.     
             
KickBoxing            
Train je kracht en uithoudingsvermogen tijdens deze energieke bokstraining op muziek.     
             
Kinesis            
Een zeer functionele trainingsmethode, waarbij met behulp van flexibele bewegingen, zowel kracht als stabiliteit wordt getraind. 
             
Pilates            
Een eenvoudige maar intensieve training met de nadruk op buik en rug. Zorgt voor een correcte houding en een sterke rug. 
             
Spinning / Club Cycle          
Ideale les voor opbouw en behoud van een topconditie. Bepaal zelf je weerstand en intensiteit tijdens de interval 
training op de fiets.           
             
Step (& Shape)          
Een uitdagende en gevarieerde les. Met gebruik van een step en een swingende choreografie verbrand je vet en bouw 
je conditie op. Het shape gedeelte zorgt voor de spieropbouw.       
             
TotalBodyWorkout          
Tijdens deze uitdagende en gevarieerde les wordt je lichaam door spierversterkende oefeningen getraind.  
Je conditie komt tijdens het aerobic gedeelte aan bod.       
             
Zumba / Ritmo Latino          
Dansend op Latijns-Amerikaanse muziek je conditie opbouwen. Stil staan is geen optie tijdens deze energieke choreografie.
Go with the flow.          
             
CrossFitness (XL)          
Kracht, conditie, snelheid en balans binnen 30 minuten. Een uitdagende en functionele training in de CrossFitness ruimte.
XL CrossFitness, extra lange training van 45 minuten. Doe aansluitend mee met de buikspiertraining en je training is compleet.
             
Buikspiertraining          
Functionele, 15 minuten durende training waarbij buik-, bil- en rugspieren worden getraind.    
Delen op facebook