Groepslessen



Groepslessen zijn een uitstekende manier om jouw figuur en conditie te verbeteren. Een groepsles is altijd onder begeleiding van een gediplomeerde instructeur.

Bekijk hier het meest recente rooster

Orange Wellness Club heeft twee zalen waarin wekelijks een groot aantal groepslessen gegeven worden voor jong en oud, mannen en vrouwen. Met een lidmaatschap van Orange Wellness Club kun je onbeperkt meedoen met de diverse groepslessen. Als lid kan je hier een groepsles reserveren. Je gebruikersnaam is je lidnummer (te vinden op je bankafschrift) of het emailadres dat bij ons is geregistreerd. Het wachtwoord is je geboortedatum. 

Geen lid, maar toch een keer gratis een groepsles proberen? Bel naar 0172-468060

Aquafit
Tijdens deze les, in ons verwarmde zwembad, ligt de nadruk op spierversterkende oefeningen. De weerstand van het water zorgt voor een maximale belasting van de spieren met een minimale belasting voor de gewrichten.
 
ClubPower
Krachttraining in groepsverband. Tijdens de les wordt gebruik gemaakt van barbels en verschillende gewichten. Een krachtige en uitdagende les met de nadruk op Power.  
 
Core-training
Een goede houding staat in deze les centraal. De oefeningen zijn gericht op buik, bekken en rug. 
 
(Easy) Hatha Yoga
Een yoga les waarin rust, ontspanning en eenvoud centraal staan. De verschillende yoga houdingen zorgen voor balans in lichaam en geest. 
 
Fit Force
Een sport-geïnspireerde training voor het opbouwen van kracht en uithoudingsvermogen. Deze sport interval training is een combinatie van atletische high intensity bewegingen met kracht- en stabilisatie oefeningen. 
 
KickBoxing
Train je kracht en uithoudingsvermogen tijdens deze energieke bokstraining op muziek. 
 
Kinesis
Een zeer functionele trainingsmethode, waarbij met behulp van flexibele bewegingen, zowel kracht als stabiliteit wordt getraind. 
 
Pilates
Een eenvoudige maar intensieve training met de nadruk op buik en rug. Zorgt voor een correcte houding en een sterke rug. 
 
Spinning / Club Cycle
Ideale les voor opbouw en behoud van een topconditie. Bepaal zelf je weerstand en intensiteit tijdens de interval training op de fiets. 
 
Step (& Shape)
Een uitdagende en gevarieerde les. Met gebruik van een step en een swingende choreografie verbrand je vet en bouw je conditie op. Het shape gedeelte zorgt voor de spieropbouw. 
 
TotalBodyWorkout
Tijdens deze uitdagende en gevarieerde les wordt je lichaam door spierversterkende oefeningen getraind. Je conditie komt tijdens het aerobic gedeelte aan bod. 
 
Zumba / Ritmo Latino
Dansend op Latijns-Amerikaanse muziek je conditie opbouwen. Stil staan is geen optie tijdens deze energieke choreografie. Go with the flow.
 
CrossFitness (XL)
Kracht, conditie, snelheid en balans binnen 30 minuten. Een uitdagende en functionele training in de CrossFitness ruimte.
 
XL CrossFitness, extra lange training van 45 minuten. Doe aansluitend mee met de buikspiertraining en je training is compleet.
 
Buikspiertraining
Functionele, 15 minuten durende training waarbij buik-, bil- en rugspieren worden getraind.

Delen op facebook